hissar

har lite långtråkigt så varför inte hissa? tänkte hissa & dissa men kommer inte på något att dissa haha så kör bara hissar, härligt att man får vara lite positiv!

1. att jag & elin ska sova i tält på fredag, haha hur sjuka kommer vi inte bli på en skala ? nä men vi ska ta med typ 10 täcken ut & massa, fy fan avd härligt att sova i tält, älskar de!

2. chinos! i alla färger, sjukt snyggt & helt skönt att ha på sig oxå, lovley

3. solen, vem kan låta bli att le när solen skiner? allt känns bara så mycke lättare på något sätt, älskar den känslan

4. träna, så jävla härligt, min kondition stiger hela tiden, & jag blir bara bättre & bättre i volleybollen & jag älskar de! & om jag spänner min mage så kan man se pyttelite magmuskler! tro de eller ej ;)

har massa mer, kanske fortsätter imon för är sjukt jävla trött nu kände jag


random bild. min fina klänning till konfan & dom söta skorna ;*
& nej jag ska inte ha svart bh under haha


Kommentarer
Postat av: saarA.

sjukt söt klänning! :)

2010-04-14 @ 14:35:48
URL: http://bbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0