hiss & diss!

tänkte hissa & dissa lite i pausen till vampyre diaries

DENISE DISSAR

1. träningsvärk, gaaah & att dom har 10000000000 trappor i skolan, häärligt!

2. folk som lägger sig i, helt seriöst minde your own buisniess, lev erat eget liv & va inte kontrollfreak över andras?

3. prov. seriöst, okej de kan va för att på sista tiden har jag inte precis varit på plugghumör, har haft så jävla mkt att tänka på, & idag har jag varit för glad för att koncentrera mig HAHA, så typ diss till mig sj ?

DENISE HISSAR

1. att jag & nikolina när vänner igen, de är min hiss nr1!!!!!!<3

2. att imon ska jag, elin, tina & nicco sova i tält första gången detta året HAHA kallt? nä men fy fan vad kul vi ska ha flickor!!! :D
 
3. den där känslan när man  är ny kär den är så jävla underbar så de är inte sant


har inte så mycke mer haha, & nu börjar de igen så, kanske skriver senare, love u guys :*


random bild från slutet av förra året


Kommentarer
Postat av: nikolina

jag älskar dig :)<3

btw har du sett den söta bilden jag la upp på dig? :: HAHAHAHA skrattar som vårat evil-laugh som vi gjorde på soltrappan HAHAHAHA

2010-04-16 @ 00:39:15
URL: http://nikolinacurko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0