hejjagärtråkig&osocial

min dag, jävligt kortfattat idag.. skola egeska prov, kändes ganska bra faktiskt sen hem till elin & sen kom nicco & då vaxa vi magarna HAHAHAHA & nu kommer 2 videoklipp hehehehehehe... skriver mer sent ikv för nu ska jag träna

HAHAHA.. från igår. tina ville jag skulle slänga med mitt hår i slowmotion(?) & leka sexig & här är fail resultater hehehehe.... & tina? jag älskar dig ska du veta

AHAHAHAHAH vi skäms inte för något märks de.. ?


HAHAAHAH och nu förväntar ni er en förklarning? okej .. elin skrattade åt mig när jag va på dåligt humör & då ska jag straffa henne genom att slå henne på hennes känsliga fötter med borsten som hon hatar & hon är helt omodveten om att jag filmade de HAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0