faxe (L)

6 november 2009 lämnade du oss.. helt plötsligt fick man ett telefonsamtal, glömmer aldrig de, jag bröt ihop stort, jag låg på sängen & bara bröt ihop, jag grät inte så överdrivet, tårarna rann bara & jag satt & kramade min kudde flera timmar & bara stirrade, jag grät men inte ljudligt, tillslut va jag så trött att jag va svimmfärdig så jag bara sjönk ihop.. jag saknar dej varje dag & tänker på dig oerhört ofta, din plötsliga, unga & oväntade död förändrade mig.
den fick mig att tänka om, de där kunde lika gärna varit jag? en ung frisk människa. därför ska jag leva varjedag som den vore min sista, göra ''crazy things'' även om alla andra inte gillar de jag gör så gör jag de, mitt liv, mina val & jag som står för de sen.. jag gör vad jag vill, like it or not.


du fick me se på livet med helt andra ögon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0