ett långt jävla inlägg, oki?

okej fett dålig uppdatering idag eftersom jag varit upptagen. min dag kortfattat idag alltså!
skola först, dans alltså jag vill bara säga en sak, när man dansade med någon som faktiskt kunde dansa bugg va de riktigt jävla kul haha! & sen lektioner & skit hehe, sen va de slut så då joinade jag & elin niccos klan på slöjden bilder från de kommer under :) sen konfa skit :( & sen hem till nicco igen, kolla film, tjocka oss som fan & spela in klipp som kommer under AHHA tro mig de är bara våran humor men whatever! stack hem ifrån nicco 9 & vi kolla på någon jävla äcklig film helt seriöst scary shit ;S men skit bra! ska kolla klart imon natt hehe :) & de va alltså en bra dag för mig :)) nu ska jag träna, sen duscken & sen sängen! keep it real.




naw vi är för söta :* haha

naw jag & lilla andré som faktiskt är längre än mig -.- HAHA ser ut som han typ lider, stackarn'
videoklippen kommer snart & jag får ofta frågor om hur jag orkar träna så sent? sanningen är att de gör jag  inte, typ tvångstankar om att jag kommer bli värsta fettot om jag inte gör & får sån fet ångest så jag knappt inte kan sova heller om jag hoppar över någon dag ._.


Kommentarer
Postat av: nicco

HAHA då blir det la extra mkt tvångstankar nu när du åt som en gris hemma hos mig?:D<3

2010-04-22 @ 21:54:26
URL: http://nikolinacurko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0