^^,

har inget att skriva så skriver lite om mina känslor & ''mr.X'' HAHA ne skoja, men om ******* & om du ser detta så ring mig för måste snacka med dig ;*
& när jag inte svarar när ni frågar vem så ska jag svara helt ärligt vrf.
därför jag & denna personen är bra kompisar & vi vill inte att alla ska veta innan de blivit seriöst, vilket vi inte än vet om vi vill därför behöver ni inte fråga, jag berättar sj när jag & ******* bestämmer att vi är ''redo'' & kan tycka att de är omoget eller vad som helst för vi bryr oss faktiskt inte så mkt, vi har varann & de är de som räknas :*
who would ever know that we would ever be more then friends ?

haha som jag ser ut när jag kysser någon, pinsamt ju xd

när jag ser dig le känns allt så lätt alla bekymmer släpper för en kort stund, när du håller om mig känner jag mig så trygg fast ändå så rädd, rädd för att bli kär, rädd för att förlora dig, rädd för att bli sårad..

if this is wrong why does it feel so damn right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0