...

jag känner inte igen mig sj. jag vet inte vem jag är.
jag har humörsvägningar, okej? jag blir så sjukt äcklad & trött på mig sj. vet inte vad jag håller på med, jag sätter mig i de värsta situationerna & vet aldrig hur jag  ska lösa de. jag vill så gärna, jag gör de bästa, på mitt sätt. jag vill så gärna..

men i allt har jag er, oavsätt vad, när jag fuckar allt för mig som även går ut över er i vissa lägen så finns ni där & stöttar mig, oavsätt vad. de kallas äkta vänskap, jag älskar er oändligt mkt & jag tackar alla änglar i himlen att jag har er, fy fan vad ni är underbara, förlorar jag er förlorar jag mig sj.

<3


min vänstra hand, min högra hand, mitt högra ben (L) att förlora er är som att kapa ena handen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

nawsi denise.

du är sjukt underbar. & jag kommer alltid finnas för dej som du har funnits för mej. natt&dag.

jag älskar dej & kmr allltid göra §.

2010-04-13 @ 12:18:51
URL: http://argjentinadanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0