denises visa ord 2

suttit & tänk lite igen, satt & tänkte på hur jag ska få mitt humör & glada syn på livet att hålla i så länge som möjligt för de här är verkligen underbart jag tänkte ''man kan inte styra sin känslor'' för ofta är de kärleken som fuckar allt men så tänkte jag till, om man inte låter de gå så långt så att man blir kär kan man ju inte bli kär? de är faktiskt sant & sen får ni tycka vad ni vill om de. så fort känslor börjas koppla in & man te.x ler när man har personens namn, då är de dax att avbryta enligt mig, de är inte värt smärtan efteråt om ni är olyckligt kära, sitt inte hemma, gå ut med kompisar, ha roligt! jag tror aldrig jag mått så här bra innan, mitt liv är super! idag ska jag va hemma sj med syster & vi ska bara chilla & kolla film & lite så, så till er alla vill jag bara säga, va starka! allt kommer bli bra även om de inte känns så för stunden, kolla på mig, jag är stakare än någonsin! jag är självständig & stark! dreams really do come true
man behöver inte ha självförtroende för att vara stark, jag har inget men jag är på toppen baby

jag just nu, skämtar inte!

har fått massa frågor om hur långt mitt narurliga hår är & here u go! lots of love & keep it real /


nu jävlar ska jag leva livet! man lever bara en gång right? eller vad vi vet iallafall ;-) sommaren 2010 ska bli bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0