booooring!

sitter här & känner mig som ett litet barn! haha bara 2 timmar & 10 minuter tills alla kommer :D:D:D! men elin kommer snart, hon får vara mitt lilla tidsfördriv hihihihi ;* mitt humör har sjunkt lite men jobbar på att få upp de igen! nufår elin komma!!!!!!!!!! vi ska kolla på marry poppins :D:D:D:D yeeey, fy fan vad vi är cooooola! haha okej nej ska skriva normalt nu får känner att mitt humör börjar bli jobbigt, förlåt mig allihiopa! men iallafall så luktar jag skit gott just nu med min nya...... GUCCI parfym! lovar, jag luktar så gott att jag nästan blir upphetsad på mig sj! tack för parfymen chano :D! & min kära morfar i danmark skicka en video till mig på facebook innan, ni kanske inte fattar så mycke vad dom säger eftersom de är danska men ''grattis på din födelsedag'' & lite annat, ni ska på joina min klan & lyssna på den nue! visst är jag för generös.. nu ska jag sitta & lukta på mig sj tills elin kommer! puss & hej, keep it real /


hipp hurra de är din födelsedag borde ni höra iaf att dom säger haha
jag tror videon är ny med tanke på frisyrerna, eller vad tror ni .. ? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0