back on the healthy track

så nu ska ja gbörja skärpa mig igen! under helgen har jag knappt ätit mat utan bara godis & mår så illa nu att jag va nära på att spy innan *nice to know* ne men ska ner & göra havregrynsgröt nu *så sjukt jävla äckligt* men nyttigt! & håller man sig mätt längre men ska äta & sen duscha & sen bara stå & fixa mig i lugn & ro & kankse ta lite egobilder (a) & sen ska jag till min sexigabitch elin & fira henne, så alltså en bra dag & imon på morronen äre konfa & sen ska jag jobba 5 timmar, alltså liite mindre bra dag imon -.- ska bara jobba imon & på onsdag sen vill jag ha lov igen haha. & nu plingade min goooda härliga gröt därnere! yummi, keep it real /


sjukt gullig låt som jag snodde från evelina!
extra gullig för mig som inte ens tänker på någon speciell! vet ni hur skönt detta är elr ? :D hihi
säger som björn gustavsson; livin' the dream! wooohooooo :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0