at least but not last.

detta är de sista ''depp'' inlägget om ''de där'' jag skriver, ska lämna mina problem utanför bloggen för hur kul på en skala är de att läsa en blogg där jag sitter & skriver om hur dåligt jag mår? inte speciellt kul.
men de betyder inte att jag inte bryr mig, för de går inte en minut på en jävla dag utan att jag tänker på de, inte en jävla minut.. inte en fucking minut..
jag är verkligen ledsen att jag sårade dig, jag är verkligen de..
om du så knäcker mitt näsben, spräcker min läpp & slår sönder mitt ansikte förändrar inte de ett skit om hur känner, jag saknar dig ftf & kommer alltid vilja ha dej tillbaka, jag ger dig all tid i världen som sagt. de spelar ingen roll vad du gör, skriver eller säger för de ändras inte..
som sagt jag kommer alltid vilja ha dig tillbaka, alltid..


nu är de bara till att vänta, fan vad jag hatar de ordet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0