about igår!

okej nu ska jag dra hela historien & fan för er som inte läser för lägger ner min själ i detta! så here we go!
skola först sen gick jag hem, åkte & köpta lite godis & hem till elin, sen hem till nicco med elin & sen möta tina i samhället, där mötte vi haris & emir & så stack elin & tina hem till tina medans jag & nicco stannade på johanorre en stund med haris & emir. sen när vi va på väg hem till elin mötte vi ida, lina & ebba snacka med dom en stund & sen fortsatte våran långa färd! *jag vet vad ni tänker, fan vad intressant*
men sen kom vi till elin & åt grillad korv & grillade marshmellows (?) vilket inte gick speciellt bra.
elin & tina fixade allt i tältet medans jag & nicco gick & snackade ut om precis allt i 2 & en halv timme sedan gick vi in i tältet & upptäckte att elin & tina va halvdöda så vi stack ut ett par timmar till & snackade om allt & inget sen kom vi hem, & däckade ganska snabbt faktiskt haha! kallt som fan vare. & tog inte alls många bilder, ska ladda upp alla typ 10 klipp vi gjorde! dom kommer om ett par minuter efter detta inlägget, men nu enjoy!

naw!

fetto till max!


knullruffs


naw



med er är jag som starkast, jag älskar er otroligt mycke <3


Kommentarer
Postat av: nikolina

bästa :) jag älskar dig <3

HAHAHA btw tinas fot ser ut som den vore 50 meter bred och lång HAHA

2010-04-18 @ 00:29:05
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0