3 km långt inlägg

nu kommer de ett sånt dära långt & härligt inlägg som nikolina bara älskar! hehe
vi börjar med fredagen, sigges va skit roligt förutom pain i mina fötter som in i helvete! har bara några egobilder innan på mig sj hehe (a)

lägg märke till dom skyhöga klackarna

de va fredagen de!

lördagen: jag & nicco skulle ta bussen vid 8 så jag ställde min klocka på 5 eftersom jag alltid znoozar (?) flera timmar innan jag drar mig ur sängen. men bussen sket sig niccos föräldrar va gulliga & körde oss ist! vi kom iväg vid 11, gick runt & käkade på donken (LLL) & köpte inte så mkycke faktiskt, mest onödig skit :) så nu lägger jag ut bilder på de & lite annat


försök själva att posa 8 på morronen!

HAHAHAHAHHAHHAHAHAH jag är fullt medveten om att jag ser ut som ett missfoster när jag sover :) men vem fan bryr sig

<3

onödig fast ändå nödvändig skit



that's it. & sen hem till nicco, fixa till sig, videoblogg!



ser ut som ett retard som bara finns där. & sen ut med massa folk :)
& sen hem till nicco, sov där & kolla film & så, mysigt :) <3

söndagen; vakna hos nicco & stack till pappa vid 2, plugga & äta, umgås med mina syskon & lite sånt & nu ska jag snart ner i gymmet, sen duschen & sen plugga, this was my wonderful weekend :*

osminkad, härligt


& om ni undrar varför dom ''sover'' är de för jag sa ''posa'' & på något jävla vänster fick dom de till sova, blondiner :) keep it real


Kommentarer
Postat av: nikolinan

asso när man gick där kändes de som att vi köpte vääääärsta lastet med grejer och jag har inte upptäckt förens nu hur lite vi köpte :S

2010-04-25 @ 23:41:12
URL: http://nikolinacurko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0