10. intressant fakta

härmar paow.

min käft är min fiende.. jag tänker mig aldrig för vem & vad jag säger något till, om jag tycker någons smink ser förjävligt ut säger jag det rakt ut & sen måste jag stå för konflikterna bara för att jag inte kunde hålla käft

mitt så kallande självförtroende.. har aldrig haft kommer aldrig ha, undviker alltid att kolla mig nära i en spegel eller en spegel där man ser hela kroppen

svårt för att säga nej.. har alltid haft svårt för att säga nej helt seriöst. vilket ofta får mig att göra saker jag ångrar & sätter mig ofta i situationer jag hatar.

utseénde fixerad.. & då menar jag på mig sj, får dåligt samvete om jag inte fixar håret någondag eller inte sminkar mig ''fullt ut''. men inte på andra, då är jag faktiskt inte ytlig alls

jag kan inte hantera pengar.. spenderar ALLTID mina pengar på sånt jag inte andväner & onödig skit. & som här om dagen tappade jag en fucking 500lapp & hur onödigt är inte de på en skala?

koncentrations svårigheter.. gah. de är nog den värsta ''egenskapen'' jag har. kan aldrig sitta & koncentrera mig på en sak, aldrig. vilket gör att jag har otroligt svårt för att plugga

min trötthet & låga blodtryck.. kanske inte precis någon egenskap men ändå. somnar jävligt ofta på lektioner & vid fel tillfällen när jag kollar på något jag vill se, vilket leder till att mina linser fastnar & de gör sjukt ont haha

mitt behov av förändring.. har alltid behov av förändring mest på mig sj, ny hårfärg, annurlunda sminkning, ny klädstil & massa sånt & annars måste jag alltid ändra saker i mitt rum


min bra hörsel..
haha jag lovar har nog europas bästa hörsel, vilket leder ofta till att jag hör saker jag inte vill eller borde höra vilket gör att jag kan gå runt & bära på någon random persons hemlighet & vet ofta vad jag ska få i pressent haha

härmapa.. om jag ser någon göra något farligt eller rent ut bara idiotiskt eller pinsamt MÅSTE jag bara oxå testa de, typ tvångstankar? haha


äkta vän.. kan man säga så om sig sj? ja de kan man, jag kan säga att jag oftast är en jävligt bra kompis, håller alltid hemligheter, lyssnar alltid om någon vill prata, om jag sårar någon gör jag de aldrig medvetet eller med flit, aldrig. som sagt, håller alltid hemligheter, därför vet jag så jävla mycke om allt & alla

väl uppfostrad..
jag har stor respekt för mina föräldrar & alla andra som är värda att respekteras & jag är bara artig av mig, ler alltid & hälsar, frågar hur folk mår & sånt, min mamma har uppfotrat mig väldigt väl!

oblyg.. inte rädd för att skämta & skratta med folk jag knappt säger & tar gärna ''första steget'' till vänskap & till sånt som kan leda till mer än vänskap

min humor.. kan alltid få folk att skratta & om dom inte skrattar med mig skrattar dom åt mig, eller rättare sagt åt mitt skratt, så på något sätt går de alltid ;-). & jag har bara allmänt bra humor oxå hehe

ingen hycklare.. om jag verklgen vill något gör jag in för de helhjärtat & slutar inte försen jag vet att jag bokstavligt gjort allt. detta är en ny sak för mig, innan va jag en liten hycklare

min nya syn på livet.. min nya syn på livet är en väldrig effektiv egenskap: ta allt med en nypa salt!

oegoistisk.. jag är aldrig egoistisk av mig, sätter oftast andras lycka före min egen, vilket ibland inte är så kul, men oftast är de en bra sak för de leder till ''gentjänster''

hygien.. luktar aldrig svett, duschar varje dag, jag är bara allmänt fräsch av mig, har i stortsätt alltid nytvättat hår & alltid rena kläder på mig, vad jag sj är medveten om iallfall, haha

judgement.. dömmer aldrig en människa innan jag lärt känna den, ger alltid alla en ärlig chans oavsett rykte eller utseénde, om jag ska hata någon hatar jag den för den personen den är & inte den personen jag tror den är

jag är mig sj.. jag är alltid mig sj! bryr mig inte om folk tycker att jag är uppmäsksams kåt & sådant. har min egenstil vilket folk har gjort tydligt för mig att dom tycker är fult men so what? den är naturlig för mig & jag älskar den sjukt mycke! & jag försöker aldrig vara någon annan är mig sj, om folk inte gillar de är de deras problem & inte mitt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0